maandag 2 december 2013

Truitje voor een lief hondje

Van een nichtje kreeg ik de vraag of ik een truitje voor hun kleine hondje wilde breien. Dat heb ik gedaan!



Ondanks dat ik eerst wat twijfelde over het resultaat is het uiteindelijk toch leuk geworden en met veel plezier door hondje en baasje ontvangen!



Het inbreipatroon in deze kleurtjes was heerlijk om te maken. Het was een goede oefening, want ik ben geen 'ster' wat betreft inbreien, maar het is toch gelukt!

Ik gebruikte dit patroon (klik) van garnstudio. Wel met enige aanpassingen om het op maat te maken.


Het was heerlijk om weer eens te breien tussen heel veel haakwerkjes door!





7 opmerkingen:

  1. Wat schattig, mooi en lief!!!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prepared for the winter !
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat mooi gedaan zeg!
    Je zou niet denken dat je een beginnende breister bent ;-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid, ik ben geen beginnende breister ... zie één van mijn vorige blogs :) Maar inbreien is nooit mijn sterkste kant gewesst ...

      Verwijderen
  4. Knap werk Yvonne, baas en hondje zullen je dankbaar zijn nu het kouder wordt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh Yvonne wat schattig. Knap hoor. Zou ook voor mijn hondje leuk zijn. Denk dat ik het ook ga proberen.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best mooi en helemaal 'in' voor Kerst!!!!
    Kom gerust weer langs om er iets te 'showen' wie weet op de wekelijkse link your stuff van ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!