woensdag 2 oktober 2013

Hobbydag en meer

Op de valreep voor de hobbydag van afgelopen zaterdag maakte ik nog deze standaardjes met vogeltje en hartje.



Leuk en snel werkje. De voetjes zijn door mijn man gemaakt van een stukje mdf en een satehprikker, die hij daarna wit heeft gespoten.

Het ideetje vond ik op de site www.cchobby.nl. Daar staan nog veel meer leuke knutselideetjes op.

Ook 'versierde' ik nog een glazen sapfles met plaatje en gehaakte randjes.


Helaas heb ik beide na de hobbydag weer mee naar huis genomen ... Heb ze nu te koop staan in mijn webshop Little Things.

De hobbydag was gezellig en druk, maar helaas niet zo heel veel verkocht. Wel veel gepraat en heel veel kaartjes gedeeld e.d. Er kan dus best nog wat uit voort komen. Netwerken is ook belangrijk!


Dit was mijn kraampje. En zien jullie die geweldige paraplu?? Die is gemaakt door mijn zus en die heeft ze beschikbaar gesteld aan mij voor de hobbydag en mocht ook verkocht worden voor het goede doel. Helaas ook nog niet ...

Hier nog een duidelijkere foto.


Is deze niet prachtig?? Hij is nu ook te koop voor 25 euro en de opbrengst gaat volledig naar Energy4All, een stichting die geld inzamelt voor onderzoek naar een medicijn tegen stofwisselingsziekten bij kinderen.


De opbrengsten van mijn webshop gaan voor 50% naar dit doel!



4 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je niet veel verkocht hebt, maar gelukkig heb je er wel een fijne dag beleefd en net wat je zegt: netwerken is ook belangrijk.
    Die paraplu is echt prachtig! Knap gedaan door je zus!
    Ik vind je standaardjes ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely heart and bird !
    The umbrella is lovely too !
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat had je mooie dingen gemaakt. Jammer dat de verkoop dan zo tegenvalt. Zoveel moeite voor niks. Had ik ook afgelopen keer. Mensen kijken wel, maar lopen dan snel door.
    Ik vind die paraplu heel erg mooi. Ik zit te verzinnen voor een plekje, ik denk er nog even over na.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen allemaal, die paraplu is super! Hoe doen jullie het? Veel succes nog!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!