zondag 22 september 2013

Naaien en haken

Naaien en haken is heel leuk te combineren. Kijk maar eens naar dit luieretui.







Ik heb al lange tijd een flinke lap liggen met Bruintje Beer erop. Toen ik dit etui wilde gaan maken, kreeg ik een groot wit vlak aan de voorkant. Op de achterkant stond Bruintje Beer met vlindertjes. Die heb ik gehaakt en op de voorkant op het witte vlak genaaid. Het vlindertje vond ik op: Petite Fée

 Na dit etui heb ik er nog een paar gemaakt. Ook leuk maar iets 'gewoner'. 


Erg leuk om 2 hobby's te combineren!


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk, vooral die met beertje en vlindertjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik had ook nog zo 'n lapjes stof liggen, zeker 20 jaar geleden ooit gekocht via een Nederlands tijdschrift. Helaas geen stukje dat groot genoeg was voor een luierzakje.
    Ik maakte er een boxkleed uit (http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2013/03/pasen.html) en ook een stoffen boekje (http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2013/02/stoffen-boekje.html).
    Nu heb ik nog enkele kleine lapjes liggen waar ik (veel te) zuinig op ben ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gelukt zeg,zo zie je wie wat bewaart maakt wat!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi en heel schattig!
    Tof dat je kwam linken op ikblogjijblogt, kom maandag gerust een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!