donderdag 12 september 2013

Heel veel sleutelhangers

De afgelopen weken heel veel sleutelhangers gemaakt voor de hobbydag.




Ik maakte de bekende hartjes van Karin aan de haak en ook haar nieuwe patroontje van de Flower Power (klik) heb ik gebruikt. 


Uit het boekje Haken in Stijl van José Bianca haakte ik heel veel sleutels. Deze heb ik met houtlijm en water opgesteven.



Dat is op zich prima gelukt, alleen had ik last van spelden die gingen roesten. Van deze hele stapel zijn er uiteindelijk zeven overgebleven die ik goed genoeg vond. Deze heb ik versierd met lint en kralen.

Uiteindelijk toch een leuke voorraad zo bij elkaar!

7 opmerkingen:

  1. Zeker een hele voorraad. Zien er mooi uit. Die zullen vast wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat veel! Ik denk dat ze als broodjes over de toonbank vliegen hoor..., altijd leuk zo'n sleutelhanger. Handig om ze op een prikbord te doen, komen ze mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Yvonne. Denk dat je ze snel verkoopt!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice job !
    Have a great weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi voorraadje sleutelhangers Yvonne, ze blijven leuk om te maken, te geven of te kopen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig!!!!
    Leuk geworden!!
    Liefs Theetje..
    ps: hoe gaat het nu met je man?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om cadeau te doen...
    Kom gerust maandag weer iets linken op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!