zondag 8 september 2013

Brocant

De brocante stijl spreekt mij enorm aan. Toch vind je het bij mij in huis nagenoeg niet terug.
Maar het is wel erg leuk om te maken.


Ik breide om een leeg groentepotje en een leeg bruin flesje een 'jasje'. De ene in brocant groen en de andere in grijs-blauw. Het lint haakte ik ook zelf. 



Gefotografeerd op een oud houten tafeltje bij ons in de tuin geeft het toch bij elkaar een heel nostalgisch sfeertje!

Deze week ook nog in opdracht twee paar slofjes gehaakt. Patroon komt van Lindevrouwsweb. Een heel leuk slofje om te maken en heel lief resultaat! Echt een aanrader!



De roze en donkerblauwe heb ik gemaakt in opdracht voor een klant. De witte heb ik daarna nog gemaakt. Deze staan nu in mijn webshop.


Nu weer snel verder met alle leuke ideetjes voor de hobbydag op 28 september bij ons in Uithuizermeeden! Ik heb weer eens veel meer ideeën dan tijd ...


6 opmerkingen:

  1. Mooie slofjes en gezellige potjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolis pots et adorables petits chaussons !
    Bonne semaine !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die potjes! En de slofjes zijn schattig!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezeie ik iemand ben die rond alles iets zou haken maar zeker rond potjes, ben ik een grote fan hiervan! De slofjes zijn ook supermooi!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke brocante potjes heb je ervan gemaakt Yvonne, je geeft ons ideetjes :) En je slofjes zijn ontzettend mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die slofjes; zo schattig!!!!!
    Heb je zin om weer een creatie te komen showen, doe dat dan gerust op ikblogjijblogt, elke maandag!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!