vrijdag 12 juli 2013

Hangertjes en vaasje

Nog steeds hier wat 'gerommel' voor de vakantie.

Maar ik heb toch wat nieuws gemaakt.


Een vaasje uit het boekje 'Haken in Stijl' van José Bianca.




Dit was het eerste vaasje maar er komen er vast nog wel meer! Snel klaar en leuk resultaat!!

Al eerder had ik babyhangertjes omgehaakt, maar die had ik nog niet laten zien.




Ook hiervan zullen er nog wel meer volgen...

Gelukkig volgende week nog maar 2 dagen werken en dan vakantie. Drie en halve week heerlijk vrij! De meeste tijd zijn we gewoon lekker thuis op een paar dagen na die we in het Zeeuwse en Brabantse land hopen doorbrengen.
Weet iemand nog een leuke (mini) camping in de buurt van Burgh Haamstede of westelijk Noord-Brabant waar nog een plekje vrij is voor een camper op 23 of 25 juli? 24 juli hebben we al een plekje in Arnemuiden.

5 opmerkingen:

  1. Hé, dat is wel heel mooi, knap werk hoor.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo met die roosjes erop. Ik ga ook maar eens naar dat boekje kijken. Daar staan vast nog veel meer mooie dingen in. Die hangertjes blijven ook leuk.
    Verstand van camperen heb ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boekje ook, maar heb er nog niets uit gemaakt, ondanks dat het wel een heel leuk boekje is..je bolletje is schattig geworden! Die hangertjes zijn ook geweldig, heel lief...dat moet ik toch ook eens gaan proberen, is wel een superleuk kraamkadootje!! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautifly done...
    Have a nice weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een vaasje en de hangertjes zijn superleuk! Geweldig knap van je gemaakt Yvonne!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!