donderdag 6 juni 2013

De Kleine Toren

Vandaag heb ik een haakopdracht gebracht naar een leuk winkeltje bij ons op het dorp. Dit winkeltje opent binnenkort (15 juni a.s.) officieel haar deuren. En ik kan zeggen het is echt een super, superleuk winkeltje!!!

Het heet De Kleine Toren en is gevestigd aan de Torenstraat 72 in Uithuizermeeden.

Kijk maar eens:





Het is zo'n heerlijk winkeltje dat je na lang rondkijken nog niet alles hebt gezien.

Vandaag heb ik dus een bestelling daarheen gebracht.

Deze speldenkussentjes worden vanaf nu daar verkocht.




Kijk en zo liggen ze bij De Kleine Toren. In een leuk schaaltje bij een naaidoos, klossen en vingerhoedjes.

Ik hoop voor Christiane van De Kleine Toren dat ze goed verkopen. Ook wens ik haar heel veel succes met het nieuwe winkeltje!!

En ben je toevallig eens in de buurt, dan is een kijkje daar zeker de moeite waard!

Ze heeft ook een facebook pagina: De Kleine Toren brocante en woonaccessoires

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super gezellig uit. Zo'n winkeltje zou ik ook wel bij mijn huis willen hebben.
    En je kussentjes passen daar helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig winkeltje lijkt me, spijtig genoeg woon ik ver weg :( maar ik hoop dat je kussentjes verkopen want ze passen daar echt wel goed in het geheel!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely place !!! I want all the pretty things in there !
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk..ik noem dat een typische "kwijlwinkel"...alles is jummie en zie zo al een hoop wat ik zou willen hebben...hahaha! Je kussentjes zijn helemaal in stijl, mooi!!
    Geen idee waar Uithuizermeeden ligt trouwens...dat zoeken we op:-)! Grtzz..Maddy

    maakhetff-maddy'sblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig winkeltje! Daar zou ik best willen neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Acabei de conhecer o seu blog,amei de paixão! Maravilha!!!!Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!