maandag 3 juni 2013

55 paar

Al vaker over geblogd, maar kan het toch niet laten om nog een keer te doen. De baby All Stars.

Ze blijven zó leuk om te maken!! En ze worden maar steeds weer besteld, super!

Laatst ben ik eens gaan tellen hoeveel ik sinds het eerste paar vorig zomer in totaal gemaakt heb ... En dat bleken wel 55 paar te zijn!

Grappig is dat ik nu net het 56e paar klaar heb en dat ik die op bestelling gemaakt heb in een kleur die ik nog niet eerder gemaakt had.


De kleur is, zoals de klant het zei: lief zacht babyblauw voor haar aanstaande kleinzoon!

Intussen heb ik het patroontje ook al bewerkt, zodat ik ze nu in drie maten kan maken. Het originele patroon  (http://www.babybladen.nl/zelf-maken-met-marga/stoere-stappertjes) is voor pasgeboren babytjes, maar er zijn ook veel die ze voor wat grotere baby's willen. 

En, ja, ik ben ook alweer bezig met het 57e paar. Misschien een klein feestje bij 75 paar? Ik zal er eens over nadenken!


6 opmerkingen:

  1. Ze blijven super leuk! Laatst zag ik een jonge mamma met een baby-meisje met... jawel, roze gehaakte all stars! Misschien wel door jou gehaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooo leuk....jammer dat mijn kleintjes al te groot zijn:) Ik ga het wel onthouden voor een kraamcadeautje..
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn er veel. Word je het niet zat om ze steeds maar weer te maken? Maar ze zijn wel super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook in zachtblauw blijven ze stoer vind ik Yvonne! Je hebt er al aardig wat bij elkaar gehaakt hoor, binnen de kortste keren haal je de 75!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute, cute, cute...
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig! Heel erg leuk! Gouden handjes heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!