woensdag 10 april 2013

Gewonnen en spam

De afgelopen weken tot twee keer toe een Give Away gewonnen. Bijzonder, want eigenlijk win ik nooit iets ...

De eerste is al even geleden en was van josebianca.blogspot.nl. Ze hield een 1000-likers festival. Via de Firma G. Brouwer en zn (klik) gaf ze leuke pakjes met lintjes weg.


In de prachtig versierde envelop zaten niet alleen het doosje met prachtige lintjes, maar ook nog een pakketje strijkletters en een leuke applicatie van Toy Story.

De tweede Give Away ontving ik gisteren van http://creapaulien.blogspot.nl/.




Weer zo'n prachtige envelop en hele leuke inhoud, waar je heel blij van wordt op zo'n sombere dag als vandaag!



José Bianca en Creaplien: HARTELIJK DANK!!!

Helaas heb ik de afgelopen weken erg veel last van spam. Mijn mailbox loopt de laatste tijd vol met anonieme berichten. Ik heb de woordverificatie weer aangezet en helaas ook anonieme berichten kunnen niet meer geplaatst worden. Hoop dat het nu beter wordt. Dan zet ik over een paar maanden die woordverificatie weer uit.


8 opmerkingen:

  1. He wat vervelend van die spam, ik lees het hier en daar meer.

    Leuke pakketjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moest ik noodgedwongen ook doen, Ineke maakte me er attent op dat je bij basis, instellingen, je privacy ivm zoekmachines en blogger kan aanpassen; ik kreeg nu al een 2 tal weken niks meer van SPAM ;-)
    En ondertussen hebben we die woordeverificaties bijna onder de knie LOL
    Groetjes Sofie 'Fie bakt, haakt en naait!'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd heerlijk, om iets zomaar te winnen!!
    Leuke post!
    Enne vanaf deze week kun je ook volger worden op mijn blog...als je zin hebt???
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig was mijn post geen spam.
    veel plezier ermee.
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 2 leuke give aways Yvonne! Veel plezier ermee!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassingen!
    groeten cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt wel alsof dat spam meer en meer wordt!!!!

    Maar heerlijke post meis .... lekker genieten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat ben jij heerlijk verwend. Leuk om zulke post te ontvangen. Geniet van de mooie spulletjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!