maandag 11 februari 2013

Hartjes met hout

Herinneren jullie deze hartjes granny's nog van mijn eerdere blog?


Ik beloofde er nog op terug te komen. Deze hartjes haakte ik naar een idee van The Royal Sisters. Mijn vriendin van de kerk, Crea Letty (klik), maakte er een hart van hout onder en werktte ze verder leuk af.


Zo onstond ons 'samenwerkingshart'. Ze zijn meegegaan naar de verkoop na de kerkdienst gisteren en zijn allemaal verkocht. Wel blijven ze in mijn webshop Little Things staan en worden nu op bestelling gemaakt voor € 4,95.



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, deze combi van haakwerk en hout.
    Begrijpelijk dat ze allemaal verkocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, de combinatie geeft een heel speciaal effect, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n goede samenwerking van jullie! Geslaagde combinatie van jouw werk met een houten hartje en dan versierd, echt super!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely...
    Have a nice day.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die hartjes ook gehaakt maar die van jou zijn heeeel mooi met die houten ondergrond bij en samenwerken is altijd leuker dan alleen he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Funny - I also created some nice hearts out of "old things" today! But valentine's day is coming, we've no flowers in the gardens to decorate our homes yet - so maybe that's the cause why women get the same idea.... Nice!
    Greetings from Hamburg, Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!