zondag 11 november 2012

Patroon sterretje

Het patroon van het sterretje van mijn vorige bericht heb ik opgeschreven en uitgewerkt. Het was oorspronkelijk een engels patroon. Maar omdat ik daar helemaal niets mee kon, heb ik het zelf helemaal opnieuw uitgewerkt met een beetje van het engelse patroon, een beetje youtube en verder eigen fantasie.

Mijn zus was bereid om het te 'proef'-breien. Ze maaktte het van glanskatoen. Leuk een heel ander effect als het zachte creme garen wat ik zelf had gebruikt.


Het patroon is goedgekeurd en staat nu te koop in mijn webshop Little Things (klik). De opbrengst van dit patroon gaat eveneens naar het goede doel. De prijs van het patroontje is 2 euro. Eventueel verzenden per post is 50 cent.

Het patroontje kan ook besteld worden door een berichtje hieronder.



1 opmerking:

  1. Wat leuk,al ben ik zelf meer van het haken;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!