vrijdag 21 september 2012

Kraamkadootje

Het wil bij mij niet echt vlotten met alles. Ik ben met heel veel bezig, heb heel veel ideeën, maar het schiet allemaal niet op om iets te doen. Het ligt er maar en komt niet verder ... Zal wel weer beter worden hoop ik!

Gelukkig kan ik wel wat laten zien. Nog een kraamkadootje dat ik deze zomer al had gemaakt, maar dat nu net vorige week pas kado is gedaan.





Het is een kleerhangertje met een hanger er aan. Het idee van het kleerhangertje komt van het motief van de babykamer.


De sterretjes op het hangertje en het hartje zitten ook in de stof van de lakentjes e.d. En ook het vogeltje is gemaakt van dezelfde stof.
Het grote hartje is naar het patroon van Karin aan de haak.


Omdat het een meisje is geworden, heb ik er nog een klein roze hartje onderaan gemaakt. Dat patroontje heb ik gevonden op Blij met draadjes.

Ook nog een leuk belletje en klaar was de slinger.




7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, daar is de kersverse moeder vast blij mee. En de rust om te handwerken komt vanzelf wel weer. Creatieve mensen hebben gewoon van die perioden van op en neer.. Gewoon laten gebeuren!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kraamkadootjes. Ik heb zelf ook een paar hangertjes gemaakt en als kraamkado weggegeven.
    En van dat dipje....die heb ik ook, ideeën genoeg maar er wil blijkbaar niet veel uit mijn handen komen. Misschien moeten we nog in het "school"ritme komen. Het zal vast wel weer goed komen.

    Fijn weekend.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kraamkadootje! leuk dat je het zo passend hebt gemaakt bij de rest van de spulletjes...dat zullen de ouders vast waarderen! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super !
    Bonne semaine.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Yvonne, wat een leuk idee..misschien voeg ik ook nog wel even zoiets toe aan 'mijn' kraammand.
    Leuk dat je mij volgt, ik ga jouw ook zeker volgen...
    En idd, zo'n rommelig-in-je-hoofd-dipje is heel hekenbaar...gaat vanzelf over...
    liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable and really unique! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!