woensdag 11 juli 2012

Nog geen vakantie ...

Op veel blogs kom ik mensen tegen die al volop van vakantie genieten. Helaas de basisscholen in het Noorden moeten nog anderhalve week. En als onze jongste dan eindelijk vakantie heeft, moet ik zelf nog anderhalve week door ...



Ik ben met diverse dingen bezig, maar het gaat allemaal wat minder snel.
Er is altijd zoveel, zo vlak voor de vakantie. Het is allemaal leuk, gezellig en soms lijkt het of íedereen opeens nog als afsluiting wil bbq-en e.d.
En dan gaan we op het werk over op een nieuw computersysteem, want het is toch bijna vakantie en minder druk ... Nou niet dus, ik werk bij een trombosedienst (op kantoor, aan de telefoon) en oudere mensen gaan óf vroeg óf juist laat (of helemaal niet) op vakantie.

De blogjes zullen nu wel even wat minder zijn, nog even drie weken doorzetten en dan is het hier ook vakantie!

3 opmerkingen:

  1. Wat duurt het dan lang hè, ik moet ook nog 2,5 week. Maar misschien hebben we meer kans op mooi weer dan ;-) Succes en sterkte met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonnes vacances !
    Bises
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net een week vakantie gehad en moet weer aan het werk. is niet zo erg, het regent en niet bepaald uitnodigend om weg te gaan. in augustus nog 2 weken vrij, hopend op goed weer.
    wie weet kan jullie dan lekker genieten van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!