woensdag 13 juni 2012

Sunshine award

Gisteren kreeg ik van RIANNEHAAKSELS  de Sunshine Award. Rianne hartelijk dank! Ik vind het erg leuk dat ik hem van jou heb gekregen!




De regels voor deze award zijn:
- Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen.
- Geef antwoord op de 10 vragen.
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.


De vragen:


1. Wat is je favoriete dier?
De flamingo! De kleuren van dat dier zijn zo bijzonder mooi!


2. Wat is je favoriete getal?
Geen idee! Weet je wat, ik doe 20 omdat ik volgende week op 20 juni jarig hoop te zijn!


3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Koffie of spa rood.


4. Facebook of twitter?
Geen van beide ...


5. Wat is je passie?
Handwerken! En dan vooral breien en haken. Daarnaast natuurlijk mijn laptop waarop ik inspiratie op doe en mijn creativiteit kan delen.


6. Krijgen of geven?
Geven is leuk, maar krijgen soms ook!


7. Wat is je favoriete patroon?
Wat zal ik kiezen? Er is zoveel moois, ik denk niet dat ik één favoriet heb ...


8. Wat is je favoriete dag van de week?
De zaterdag. Soms druk, maar erg gezellig.


9. Wat is je favoriete bloem?
De witte gerbera met donker hartje!


10. Wat is je favoriete land?
Nederland tot nu toe. Heb wel de wens ooit eens naar Amerika te gaan en dan naar Pennsylvania, naar het gebied waar de Amish leven. Die zijn zo enorm creatief, dat zou ik wel eens willen 'meemaken'.


De award geef ik niet door aan 10 andere blogs, maar iedereen! Kijk maar eens in de lijst aan de rechterzijkant. Zoveel creativiteit, zoveel leuke ideeën, daar kan ik er niet slechts 10 van uitkiezen.













5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award, Yvonne.
    En leuk om die 10 items van je te lezen, ik herken wel dingen hier en daar in mezelf..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem13/6/12

    Van harte Yvonne, leuk dat je deze award hebt ontvangen! Oh, de Amish, daar zeg je wat.. dan ga ik met je mee!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boa tarde Ivone, achei o lenço na internet, não sabia que era seu, vou colocar o link na postagem OK, seu trabalho é perfeito, com carinho

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie geeft!